2009. szeptember 17., csütörtök

Horgolt kabátgombok / Crochet buttons













Maradt egy csomó levágott fonalam a scoubidou karkötőből és mivel semmit nem dobunk ki, csak rakosgattam őket erre-arra, míg meg nem untam.
















Összekötöttem a különböző hosszúságú szálakat és a nagyanyámtól öröklött régi kabátgombokat behorgoltam vele. Ezeket és néhány fagolyót használtam a nyakék elkészítéséhez.
Még a végén annyira belejövök a horgolásba, hogy majd nem akarom abbahagyni...


...és csak horgolok,... horgolok,...

2 megjegyzés:

  1. Szia Ildi!

    Fantasztikus az ötlet, nagyon tetszenek a felöltöztetett gombok, de a korábbi virágok sem semmmik :-)
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Hú, ezt tényleg ne hagyd abba, nagyon jó ötlet. És persze nem mellékesen nagyon jól néz ki.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...