2009. szeptember 23., szerda

Ani dobozkája

Gyűjtöm a Kinder bigyókat. Bevált tárolási mód, hogy az egyik közkedvelt csoki márka plexi desszertes dobozába rakom a sorozatokat. Azért szeretem, mert víztiszta műanyag, látom, hogy mi van benne plusz négyszögletes, ami megkönnyíti a tárolást.

Ezt a fajta csokit nem szeretetem annyira, hogy raklap számra vásároljam, viszont a dobozkákat más is sajnálja kidobni, így néha némi ellentételezés árán szert tehetek egy-egy darabra.
Úgy járt ma Ani is, hogy miután hosszasan szemeztem az asztalán heverő fent említett tárggyal és némi előkészületet tettem az ügyben, előálltam az ötlettel, miszerint Aninak feltétlenül el kell cserélni a kis plexit egy fára. Megvillantottam a cseredarabot természetes natúr szépségében, majd biztosítottam róla, hogy ez csak a kezdet, holnapra kifestem.

Bár ő azt mondta, hogy erre semmi szükség én mégis úgy döntöttem, hogy tartom magam az eredeti tervhez és elkészítettem a kis festett dobozkát a mellékelt anyagok felhasználásával.


Először kékre festettem a doboz belsejét. Pontosan lemértem a doboztetőn lévő, kerettel határolt részt és a szalvétából kiválasztottam egy rózsacsokrot, amit a méretnek megfelelően körbevágtam. Ez került tehát felülre.
A szalvéta szélén kis hullámos piros bordűr van. Levágtam a szalvéta egyik oldaláról egy csíkot belőle és körbe ragasztottam a doboz oldalára néhány mm-rel lejjebb a nyílás peremétől. A fedő keretének belső szélétől indulva az imént felragasztott csíkig bordóra festettem a dobozkát.












A doboznyílás peremeit arany festékkel festettem és az éleket is áthúztam arannyal. Az egészet kétszer lakkoztam. Remélem tetszik majd Aninak is!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...