2011. április 28., csütörtök

Első mintás gyöngyhorgolásom

Két horgolt lánc és egy karkötő után már nagyon ment a horgolás, éppen ideje volt valami újat kipróbálni.

Van a neten egy nagyon jó kis ingyenes mintatervező program, ki is próbáltam egy egyszerű geometrikus mintával.

Mivel fekete-fehér dolgokat ritkán készítek ezúttal ezt a két színt választottam. A csavart mintát megspékeltem egy ellentétes irányban tekeredő szürke sorral.

A végén az egészen a korábban leírt módon ékszersodronyt vezettem keresztül és annak segítségével rögzítettem a két végén a kupakokat és kapcsot.                     




    A minta:

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!!! Remélem, te is rászoksz!:-))
    Köszi, hogy feltetted a mintát is!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...