2010. július 18., vasárnap

Háromszög - medál tanulmány



Folytattam a fánkokkal való játszadozást és ezúttal nem négy, nem is öt, hanem csak három darabot kötöttem össze a korábban már ismertetett módon.



A körbefoglalása hasonló, mint amit a "Rozettánál" mutattam, csak itt 15/0-ás, nagyon apró kásagyöngyöt használtam.


Formáját mindenképpen határozott háromszöggé szerettem volna alakítani, plusz ezt a kis befoglalást ötvözni akartam a peyote technikával is, ezért felhasználtam a neten keringő háromszög mintánál tanultakat és ezeket készítettem.



Szokásomhoz hűen ezt a háromszöget is kitömtem szivaccsal, miközben összedolgoztam az elejét és a hátulját. A fánkokat vékony damillal varrtam a háromszög közepébe, végül elkészítettem az akasztót.

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...