2010. január 7., csütörtök

Pay It Forward (PIF) Játék

Jelentkeztem egy játékra és már is nyertem!!!!!!!! Solditól fogok ajándékot kapni, hát nem klassz?
A szabály szerint én is folytatom az ajándék esőt és az első három bloggernek, aki vállalja a szigorú játékszabályt, saját készítésű ajándékot küldök.

A szabályok:
Bárki játszhat, akinek blogja van.
Az első három ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül elfogom juttatni hozzátok.
A játékra jelentkezők kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukra és a fent írtak szerint ők is tovább viszik! (Csak ebben az esetben jár tőlem az ajándék)

Annyit elárulok, hogy 3 különböző technikával készült fülbevalót választottam ki meglepinek.
1. drótos
2. csomós
3. horgolt


3 megjegyzés:

  1. Izgalmasan hangzik és tetszenek az ékszereid! Mivel 3 helyen kell jelentkezni, ezért Nálad is jelentkezem! :)

    VálaszTörlés
  2. Már jelentkeztem Orsinál és Hajnalnál,jelentkeznék nálad is!Már meg is hirdettem a játékot!Izgalmasak az ékszereid,izgatottan várom majd a meglepit :) !

    VálaszTörlés
  3. Szia! Orsi útján most találtam a blogodra, de nagyon tetszenek a munkáid, szóval én is jelentkeznék, ha még beférek és máris és azonnal hirdetem is a játékot tovább a blogomon :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...