2009. december 28., hétfő

Mandarinszínű bogyó nyakék - Mandarine berry beads necklace


Nagylányom meglepett egy nagy zacskó vegyes narancsos műanyag gyönggyel Karira.
Szeretem ezt a színt, a csomag ráadásul különféle árnyalatú és alakú, kisebb-nagyobb szemekből állt, nem kis fejtörést okozva ezzel nekem.












Mikor kibontottam az ajándékomat, valami olyat éreztem, mint már korábban is a gyöngyfűző szettel kapcsolatban - tök jól néz ki, de mit lehet ebből kihozni?

Jobb ötletem nem volt, a sokféle méretű kristály formát kihasználva kipróbáltam a gyöngy-bogyó fűzését. Ezekkel eddig valahogyan hadilábon álltam, mert annyira régies a kinézetük, hogy nehezen tudtam elképzelni egy modern öltözet kiegészítőjeként. Azért ujjgyakorlatnak jó volt, készült is belőlük mindjárt 6 darab.

Mivel mégsem szeretek a fióknak dolgozni, a hat bogyót ezért addig rakosgattam magam előtt az asztalon hozzátéve némi modernebb alakzatot is, míg ki nem alakult ez a kissé rendhagyó nyakék.

Számomra mindenesetre így már vállalhatóak ezek a Viktoriánus bogyókák is!












(A nyakéket a viaszos szál, drót és a kásagyöngy kivételével a szettben kapható alapanyagokból készítettem.)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...