2012. január 15., vasárnap

Orgonalila kitűző - Lilac brooch

Már akkor gondoltam, hogy nem egykönnyen teszem le a tűt a kezemből, amikor az első hímzett medálommal próbálkoztam.


Ennek a kitűzőnek az ötletét lelkes rajongóim adták, akik abszolút mindenre érzékeny barátjuknak - aki még egy sor gyöngy érintését sem bírja a nyakán - szeretnének valami szép ajándékkal kedveskedni.

A színt, a formát és méretet is megadták, nekem már csak tartalommal kellett megtöltenem az 5 cm. átmérőjű kőrt.


Ilyen lett a hátulja.












9 megjegyzés:

  1. Szóval, kezdem elölről!
    Gyönyörű!
    Megkérdezném, mire varrsz? ugyanis, próbáltam már én is, hobbi boltban vásárolt filcre, de az annyira vékony, és foszlik, hogy nem sikerül :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Találtam egy kiváló Röltexet a Boráros téren. Biztos tudod melyik, már régen is megvolt. Kicsit felújították és láss csodát, tele van klassz dolgokkal. Filcből van nekik vagy 30 szín és 10 cm-es darabot is levágnak.
      Mondjuk neked most kicsit messze van, de ha erre jársz... :)

      Törlés
    2. Köszi! Hát igen, most egy kicsit messze van :) szóval, vastagabb a filc.

      Törlés
  2. Csodaszép, a színe, a forma, pompázatos.

    VálaszTörlés
  3. Hogy ez mennyire nagyon-nagyon szépséges:)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Meseszép lett a kitűződ! Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...