2010. december 12., vasárnap

Marcsi gyűrűje

Az úgy volt, hogy Marcsi feljött hozzánk és megszemlélte legújabb  alkotásaimat. Színes teklás rozettáimat látva közölte, hogy ezt simán eltudja képzeni gyűrűnek, sőt a lilából neki kell is egy.

Óvatosan próbáltam meggyőzni, hogy talán túl nagy lenne a mérete gyűrűnek, de nem tágított, viszont én lealkudtam a hét nagy teklából egyet és hat darabbal készítettem el a gyűrűt.

Marcsi igazad volt! Ez abszolút hordható, azonnal nekilátok és készítek magamnak is egy zöldet. :))

2 megjegyzés:

  1. Kedves Ildi!

    Karácsonyra neked csak egy újabb linket adhatok! 8)) Ami azt jelenti, hogy megintcsak díjat kaptál, megintcsak tőlem. De ha egyszer szeretem a blogodat! Olyan nekem, mint egy útmutatás. A te blogod volt az első, amit olvastam kreatív/peddignádas témában, és innen kaptam kedvet a blogoláshoz én is!
    Ha nem teszed ki, nem baj, nem haragszok meg!

    Másrész nagyon tetszik az új fejléced, a peddignád igen előkelő, ha nem a legjobb helyen van benne! 8) Rögtön odanéztem! :-)

    Kellemes Ünnepeket!
    Tünde

    http://kosarfonas.blogspot.com/2010/12/dijat-kaptam-8.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...