2010. április 14., szerda

Kiállítás - Exibition













Immár hagyomány, hogy a Rendőrnap alkalmából kiállítást rendeznek a RIK Teve utcai székházban.

Pont egy éve, amikor először léptem be a palotába és elhaladtam a kiállított művek előtt, még nem gondoltam, hogy a következő alkalommal már én is jelen lehetek ezen az eseményen, ahol a testületnél dolgozó, vagy szolgálatot teljesítő alkotók mutatkozhatnak be.
 












Mindenek előtt köszönet ezért két kedves kolléganőmnek Ildikónak és Szilvinek, akiknek szelíd, de határozott unszolására és közbenjárására elkészültek a tablók és Serdült Erika Irén festőművésznőnek, aki "helyet csinált" nekem a többi remekmű között.











Erika alkotásait itt megtekinthetitek!

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!! Nagy öröm lehet egy ilyen kiállítás :)

    VálaszTörlés
  2. Drága Ildi! Gratulálok, nagyon jól mutatnak az ékszereid a fekete háttér előtt! :)

    VálaszTörlés
  3. Szeretnélek egy díjjal megajándékozni, kérlek látogass el hozzám! Köszönöm!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...