2009. november 26., csütörtök

Gyöngyös drótgyűrű / Beaded wire ring

Mérlegképes továbbképzésen csücsültem ma és a már bevált módszerem szerint vittem magammal egy kis tenni-venni valót, hogy az érdekfeszítő előadás közben jobban tudjak figyelni.

Reggel összepakoltam némi drótot és gyöngyöt, ezekből kezdtem el egy régebbi elképzelésemet megvalósítani, de menet közben kreatív csoporttársaim megdobtak az ötlettel, miszerint "ez tök jó lenne gyűrűnek is".

Hogy bizonyítsam ötletmegoldó képességemet, félbehagytam nagy művemet és a tanfolyam végére majdnem kész is lett ez a kis gyűrű.

Itthon már csak az utolsó simítások voltak hátra.

Az elkészítése az "egyszerű vörösréz drótmedál" szerint történt, a gyűrű alap adja magát, nem bonyolult.

Annyi az eltérés a medálhoz képest, hogy a kereten belülre hajlítottam egy második négyzetet, ami pontosan illeszkedik a külsőbe. A fotón látható módon, keret és karika csatlakozásánál csak a belső, a többi részen a két négyzetet együtt tekertem be vékony vörösréz dróttal.

5 megjegyzés:

  1. Na, ez megint nagyon tetszik! Valami lehet a levegőben, mert én is ilyen gyűrűket gyártok mostanában, bár a gyöngyeim közel sem ilyen látványosak:(

    VálaszTörlés
  2. Nem mondod! Akkor én most másoltam? :-(((

    VálaszTörlés
  3. Miért másoltál volna? Még csak le sem fényképeztem őket:) Hacsak bele nem láttál a fejembe, nem másolhattál. Sőt, mivel te tetted fel előbb, így én másoltam...

    VálaszTörlés
  4. Jaaaaaa, nem én csak, arra a gyönyörű négyszögletes gyűrűdre gondoltam ami már fent van. Majd lécci muti a gyöngyöst is!

    VálaszTörlés
  5. Drótos gyűrűt guglizva találtam hozzád, gyönyörűeket alkotsz, gratula!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...