2009. október 11., vasárnap

Gyöngy dobozka I. / Beaded box I.

Az ötletet a dobozka elkészítéséhez egy halom műanyag gyöngy adta. Igazából nem tudtam mit kezdeni vele, egy jókora vegyes gyöngycsomagban adták. Ékszerkészítéshez ezt a színt, méretet, anyagot nem nagyon tudtam elképzelni, ehhez a kis tárgyhoz viszont remekül megfelelt.












 4 mm-es csiszolt üvegnek látszó gyöngyöt használtam tehát, a mintát menet közben találtam ki, hogy egy kicsit feldobjam a formát.
A doboz kész mérete 5 x 3 x 2,5 cm.
A szemeket damilra fűztem, amitől elég jó tartása lett, de az élekbe fűzött drót tovább javíthat rajta. Én nem drótoztam be, mert így is tetszik.


Amikor a fűzés kész volt, a doboztető szélére kásagyöngyből kis szemet készítettem. Itt gumis damilt használtam, hogy kicsit nyúljon. A doboz oldalára egy nagy stoppert szereltem. Az első fotón jól látszik, milyen klasszul passzol egymáshoz a "kapocs" két része.
 A minta:




1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...