2009. augusztus 15., szombat

Cicás dobozbelső - Box inside with decoupage

Ma pakolgattam a kütyüimet és mivel az egyik dobozban teljesen összekeveredtek a dolgok, kiborítottam az egészet, hogy ott is rendet tehessek.

Íme a doboz:
Enyhén szólva natúr. Már régóta tervezem, hogy befestem, úgyhogy kis szünetet iktatva a rendrakásba, nekiláttam a dekorálásnak.

















A fakkokat különböző színű dekor festékkel festettem, amik harmonizálnak az egyik kedvenc cicás szalvétámmal. A szalvétát felragasztottam a doboz tető belsejére középre.










A gyerekeim készítettek olyan képeket a suliban, amikor egy fotót kellett körben kiegészíteni további részleteket festve.
Ezt a módszert alkalmaztam és dekor festékkel én is folytattam a szalvéta mintáját körben egészen a doboz széléig.
Még a keret belsejét is így festettem meg.
A mintát arany modellfestékkel emeltem ki.



















A végére nem maradt más csak az élek aranyozása és az egészet átkentem decoupage ragasztólakkal.

Hátra van még a doboz külseje, de az már egy másik történet lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...